diumenge, 22 de juny del 2014

COMIAT DE SISÈ

El divendres va ser l'últim dia de curs per tots els nens i nenes de l'escola, però pels alumnes de sisè va ser l'últim dia d'estar a la nostra escola.
Un dia de comiat, comiat entre companys/es, comiat dels/les mestres, comiat amb famílies; un munt de sentiments.
Vam gaudir amb la pel·lícula, amb el ball, amb l'esmorzar i després va ser moment d'emocions amb el traspàs del drac a cinquè, les orles, els parlaments, la cançó de comiat.
Només volia recordar alguns instants d'aquest dia amb vosaltres, els de sisè i desitjar-vos molta sort en aquesta nova etapa, ha estat un plaer treballar amb vosaltres i sempre us portaré al meu cor.




3 comentaris:

  1. nunca olvidare esa escuela, mis amigos, las clases, por raro que parezca extraño ir al colegio con mis compañeros. :'(
    un beso, EXEQUIEL.

    ResponElimina
  2. Gracies a tots i a totes per aquest 4 anys que he passat en aquesta escola.
    vui donar les gracies a tots els meus companys que m'han acompanyat aquest 4 anys a tots als professor en especial a l'Emma per ajudar-me quan vaig arribar a la Noèlia per ajudar-me en l'angles el Miquel Àngel per la part esportiva dins i fora de l'escola i sobretot a la Rosa que durant els dos últims anys m'ha ajudat a comprendre les coses a saber que dir en moments especifics i ajudar-me a saber com soc al dia d'avui.
    Espero que continueu a ajudar els nens i nenes com heu fet amb mi, fins aviat escola ocata sempre estereu el meu cor.
    Nico Martinez

    ResponElimina