dijous, 29 de desembre del 2011

Bones festes nois i noies de cinquÈ!!

Hola nois i noies!!
suposo que les vacances van molt bé! Com que cada dia faig coses molt divertides i quan tornem us les vull explicar totes, estic escrivint un diari! Cada dia apunto unes 3 o 4 linies i explico coses que em passen interesants, sentiments, aventures...
I com que jo també voldré saber què heu fet vosaltres...doncs...aquests seran els vostres deures. Escriure un diari!!
Ho podeu fer en folis blancs, recordeu poseu la data de cada dia i ja podeu comencar a escriure!! un petonet molt fort i bona feina!

Sabeu una curiositat?? Aqui a Franca el teclat de l'ordinador és molt diferent... no tenen tots els accents com nosaltres...què dificil!!

muasss

3 comentaris:

  1. Animeu-vos escriviu aqui que vull saber de vosaltres!! Veronica

    ResponElimina
  2. Hola Vero!
    Sóc la Mariona i estic a la Fatarella. Tinc moltes ganes de explicar les coses que m'han passat,tambe tinc moltes ganes de veuret a tú i a tota la classe.
    Petons i abraçades!!!

    ResponElimina
  3. k guay soc la kenya y mancanta fer el diari

    ResponElimina